18 Mart 2017 Cumartesi

İlk kontroller


 Bel fıtığı ameliyatı olduğumdan ilk kontrolü şubat sonunda Necip abim yaptı.Şerbetler verilip kapandı.5 zaiyat var ama 3ü açlıktan o üzücü oldu.
     Kasım notlarına baktım arı kısa kaç çita girmişse o kadar çıkmış.2 çitayla giren 2 çitayla çıkmış.5 çitayla kışa giren 5 çita çıkmış..
       5 kovanimda yarım çita ariyla çıkmış.ana el kadar yumurtada.Takviye lazım ama havaların iyice ısınmasını bekliycem.






Ben de körükçü lük yaptım.Not tuttum.
     Yalnizlik Allah'a mahsus.Arıcılik neden ekip işiymiş şimdi anladım.



2 yorum:

Joy Smith dedi ki...

Huşu uyandıran miras! Siteniz aslında dikkat çekici. Şahsen bence bunun için seviyorum.
beyin cerrahi ankara

Sabahattin Gencal dedi ki...

Merhaba,
“Yazı Bal Gibi Olmalıdır.” başlıklı bir yazı yazdım. Bu konuda herkesin, bu arada özellikle “arıcıların” görüşlerini de öğrenmek yararlı olacaktır kanısındayım.
İyi günler dileğiyle…