8 Mart 2009 Pazar

Bak şu farenin yaptığına





Şükür en sonunda arılık kontrolüne cumartesi günü gidebildim.Körüğü yaktım maske eldiven giycem birde ne göreyim dersiniz... Bizim bir yıllık deri eldiven ve maske ne hale gelmiş.Yahu kardeşim yiyecek başka hiçbirşey bulamadın mı ?10 ar TL den gitti 20 TL.

2 yorum:

ALİ TÜRK dedi ki...

Uğur tecrübe denilen şey böyle kazanılır. Bundan sonra gene eldivenlerini fareye yedirirsen, buda daha tecrübe kazanmadıgını gösterecektir::)))

Arılık kontrölü yapılmışta, arılardan haber yok::))

yeni sezon sana ve tüm arıcılara hayırlı olsun.

UĞUR GÖK dedi ki...

Ali abi arılarla ilgili haber olmaz mı? Ama haberlerin hepsini bir günde harcarsak yarınlara ne kalır ki?Teşekkür ederim abi.